czwartek, 6 lutego 2014

Nowe waka Sensei Andrzeja Ćwiękar


Praca wzbogaca!




ŚMIERĆ MARAZMU!
Marazm mnie dorwał
Duszę w smutek mi porwał...
Lecz zwyciężyłem!
W wir pracy się rzuciłem
Ciemność wnet przegoniłem!


PRACA WZBOGACA
Piękną jest praca
Ducha szybko wzbogaca,
Blasku przywraca!
Pracuj raźno dla ludzi
Praca duszę obudzi!


PRACA JEST SZCZĘŚCIEM
Dusza już świeci
Działanie spala śmieci,
W Raj Serce leci!
Do Boga dusza wraca
Szczęściem człowieka - Praca!


ŚMIERĆ LENISTWA
Zgniłe lenistwo,
Rycerz zetnie cię, glisto!
CIACH! Znów jest czysto!
Pracuj na swe Zwycięstwo,
Pracą przejawiaj Męstwo!


MIECZ RYCERZA
Raz, Dwa, Trzy i CIACH!
Czarta łeb spada na piach!
Czartem  - zwątpienie.
Smutek, nic nie robienie - 
Mój Miecz ścina te cienie!


ZWYCIĘŻAJ ŚMIERĆ!
Człowiek wciąż śpiący
W życiu nie działający,
Trupem jest tchnący!
Zbudź się, zwyciężaj i Świeć!
Pracą - Śmierci zadaj śmierć!


PRACA JEST ZBAWIENIEM!
Praca mnie zbawia
Moje życie uzdrawia!
Dobrze pracować,
Działaniem się radować
Charakter swój szlifować!


KOCHAJ BOGA!
Boga miłuje,
Ten tylko, kto pracuje,
Piękno buduje!
W Duszy mej Piękno Kwiatu,
Pracą - Dobro nieś Światu!



Wszystkim Kroczącym Drogą dedykuję...

Andrzej Ćwiękar - Reiki Sensei

Wielka Brytania - Plymouth 
Tel: (+44) 786 225 9946
e-mail: info@usuireiki.pl

© Wszelkie prawa do publikacji zastrzeżone przez: usui-reiki-gakkai.blogspot.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz